gårdagen,dagen,morgondagen

2011-09-01 / 09:29:03



Satt inte vid datorn på hela kvällen igår så därför dålig uppdatering.
Men duktigt utav mig att slita mig ifrån den en stund ;)
Gårdagen fick spenderas nere hos mammi! Syrran färgade mitt hår svart
och sen klippte ja henne medans ja väntade på att mitt skulle bli klart.
Blev riiiktigt bra ;) Och nej ja färgade inte hela håret som visse
verkade tro, bara de undre !!
Myste med mamma, dennis och nova på kvällen med pizza.
Somnade i soffan och vaknade av att ja fick panik o ville hem (A)
Mammi tyckte ja skulle sova kvar, men känns som jag är för stor för de ?!
Hahah, konstig känsla ...

Sitter på jobbet nu (som vanligt), men måste gå vid strax före tre idag
och imorgon är man LEDIG !!!!!
Anledningen till att jag ska gå tidigare idag är för att ja ska till hemska
tandläkaren. Tror jag ska dra ut mina två visdomständer som växt upp :/
Längtar inte! Ska be dom om 7 liter bedövning och smärtstillande!

Ikväll ska mitt hår få bli lite längre! Ska sätta i ny hårförlängning :D Wiiiie!
Fick hem håret igår, och tydligen har jag blivit så blond så jag inte kan
ha färgen 613 längre utan måste gå över till 60 ?? Haha, sjuukt!
Får fråga tösa som ska göra de om ja ska beställa nytt eller om jag kan
ha det iaf. De märks :) Det svarta ska i iaf.

Mårgondagen kommer börja med kurator 8.15. Lite trist när man är ledig.
Men då hinner jag iaf packa klart allt. Ska ju trottsallt till STHLM imorn !!!!!!
Längtar så jag snart exploderar..
Jag och min älskade Johanna ska bort från hålan, spela roll om det bara blir
en helg, det är ändå bort bort bort !!!
MASSA kul ska vi ha. Har redan en massa saker planerade. WoooopWoooop!



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!