*gäsp*

2011-09-14 / 08:24:25



Borde vara olagligt att gå upp klockan 6,00!! Ser ju i kors när man ska
göra sig iordning o stressa ut för att åka dryg buss ända till jobbet nu
när pappa ska bort.. Inte nog med det så står mina ögon åt olika håll än!

Men på tal om något annat nu när ja satt här o filosoferade, måste erkänna
att det är skönt att vara 'själv'. Men jag saknar verkligen någon att skämma
bort, köpa saker till o bara ta hand om.
Och eftersom man inte kan köpa den kille med de kraven man vill ha så
funderar jag på att köpa mig ett husdjur.
Jag får ju 2 st sköldpaddor om jag vill, men hur ska man skämma bort dom då?!
Köpa rullskridskor så dom tar sig fram fortare?!
Nej, men ja funderar starkt på det. Men frågan är vad?? Ngt förslag ngn?
Vore kul o komma hem till ngn när de e tomt i lägenheten efter jobbet :)

Får fortsätta fundera på den nöten.

Och nu till det roligaste.... time to work , *suck*

/perssonsofie
Kommentarer!
nRo säger:

sätt upp en spegel direkt innan för dörren så du ser dig själv med en gång. då borde du ju bli glad

Kommenterat - 2011-09-14 / 09:16:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!