godkväll?!

2011-09-26 / 20:03:18



Då satt man nyvaken i soffan då.
Vaknade av att det knackade på dörren, så gick o kollade i tillhålet lr va de nu är,
iaf så stod det en kille där o veva med händerna o sa 'det är bara jag'.
Och seg som jag är efter ha sovit så öppnar ja dörren och då va de hyresgästföreningen.

Herregud va han pratade, inte bara om att ja skulle gå med utan om sin fru, hans hund,
att han hade varit i Paris o massa :S Ahja, ja va så trött så ja hörde typ inte va allt gick
ut på. Jag sa att ja kunde gå med så han gick ngn gång.
Väck mig aldrig aldrig igen! Trodde de va tisdag o ja hade försovit mig... Yyyyr!

Ska kolla på idol nu sen ta mig en dusch o lägga mig o sova igen :)
Idag är jag inte pigg för fem öre!

Natti ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!