godmorgon

2011-09-09 / 17:47:31


Vaknade för sisådär en 50 minuter sen :o
Kände när jag vaknade 6,20 att ja höll på o bli sjuk igen.
Hela dagen igår på jobbet kände ja mig halvkass, men trodde inte det skulle bli ngt.
Men va trött jag börjar bli på det här.
Jag som hade hoppats på utgång idag :/ men om man blir piggare tills imorgon
så kanske man kan ta igen det då :)

Jaha, och nu gör man vaddå?!
Jag är fortfarande trött som en gnu så kanske lägga sig i soffan o vila till en film vore.
Vädret e ju sjuukt skönt, men ja pallar mig inte ut.

Jaja, ha det så kul alla som e friska och ska unna sig själv en skön fredag!!!



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!