GodNatt

2011-09-15 / 22:10:44


Nu får det bli ett god natt inlägg.
Vaknade för ungefär en timme sen efter att ha somnat i soffan.
Säger som många andra, inge ovanligt?! :P
Iaf så blev det att åka ner till mammi, åka o tanka sen hjälpa mamma
att handla.
Haha, på tal om mamma, på ica så går vi mot kassan också tvärstannar hon
och halvskriver ''ÖJ'' , hahaha, tror hon har umgåtts för mkt med mig :D

Ne, nu ska jag hoppa i duschen, sen krypa ner i sängen och ställa klockan
på halv åtta. Skönt med lite sovmorgon ;) Men det är jag värd när jag ska
iväg o prata med min kurator på morgonen :)

Natti på er ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!