hemma igen

2011-09-27 / 21:37:47



Hemma från syrran och adam nu.
Måste säga FY F*N va fint dom bodde. Jag vill verkligen ha deras hus!!!
Fuskigt som satan, men i oktober när adam åker bort ska jag få
bo där en sväng :D hihi !!
Dock läskigt att sova själv på övervåningen men får låna en hund o gosa med ;)

Lat som jag är så åkte jag buss hem också (A) haha! Men det e ju svin kallt ute och
jag vill inte bli mer sjuk så jag tyckte jag va värd det, jag gick ju faktiskt dit :P

Ska alldeles strax hoppa i duschen sen försöka hinna se fortsättningen av idol
och efter de bumms i säng :)

Så skööönt att ja lärt mig somna tidigt :) Förr kunde jag lägga mig vid tio men somnade
inte förän vit ca. två också skulle jag upp sex.
Så riktigt gött o få sova :) Men tror de har lite med mitt mående o göra också.
Skit samma i de, sova e gööööttans ;) hehe!

Ni får sova så gott alla där ute så hörs vi imorgon ♥


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!