hemma

2011-09-11 / 17:21:54



Pust, nu sitter jag äntligen hemma igen efter en kanon kväll igår med Johanna :)

Gårdagen började med att ja vaknade fyra, somnade typ 10 på morgonen, så rätt sliten.
Sen åkte jag iväg på kalas till min morbror som hade fyllt år och efter det direkt
in till stan till Johanna.
Började häva direkt och gjorde oss iordning.
Efter ett tag kom tre kompisar vi va hos i Sthlm förra helgen så skjutsade de oss
till Nöjes.
Riktigt cool o se Xzibit, och rätt bra va han väll också, inte min o Johannas dansstill
men de dög :D haha!
När han hade spelat klart drog vi oss ner till Score o dansa ut det sista vi hade innan
det blev hemgång.

Orkade gå typ halva vägen till Norrstrand sen ringde vi efter skjuts :p
Somnade typ direkt vi la oss och vaknade halv fyra idag :D

Va skit kul igår och snart blir det repris!!!

Soffhäng väntar heeela kvällen ♥



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!