idol

2011-09-28 / 21:07:24



Har kollat idol nu, shit va bra de va då :D Speciellt André, plus att Olle va så söt
med sitt fluff :D hihi !

Ska ta o hoppa in i duschen innan fortsättningen börjar.

Sitter även o tänker på va ensam ja känner mig. Speciellt när ja sitter här själv.
Saknar närheten av någon.
Visst jag tycker det är fruktansvärt skönt att vara själv men ändå....
Jag hittar väll den rätta tillslut :D Förhoppningsvis ;)

Va och handlade med mamma förrut också, hon köpte massa glass till mig,
så ska mumsa i mig det efter duschen, kolla idol sen blir det sängen!
Upp o jobba imorgon sen tvätta :'/ bläää!

Natti sötnowsar ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!