måndag

2011-09-12 / 08:58:31



Ja det märks att det är måndag.
Vaknade av att klockan ringde imorse och jag trodde fortfarande att det
var helg?! Men ikke det!
Orkade inte gå ut till den tidiga bussen utan för engångs skull ta den sista som går.
Men såklart kommer den 15 min försent så jag missar att åka med pappa
från Vålberg. Och när vi väl är I Vålberg så stannar bussen pga av att den kokar.
Typiska måndagsmorgon!!!

Men som tur är har jag världens bästa syster, så hon skjutsade mig till jobbet när
jag väl kom in till stan :D ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
johanna säger:

Dricka choklad idag stumpi <3

Kommenterat - 2011-09-12 / 11:34:47
URL - http://everymoveismagic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!