natti

2011-09-01 / 23:34:26


Borde inte skriva nu, borde inte sitta vid datorn utan borde
ligga i sängen o sova!
Meeeen, ja sitter här ändå.
Nu har jag packat ner det mesta jag behöver ha med till sthlm imorn.
Bara lite fix och smink oså som packas ner imorgon :)
Vi e fett taggade ja o tösa ! Längtar som små grisar ;D

Vem vet, vi kanske inte komr hem ngt mer ?! Lr jo, måste ju hämta alla
saker vi har, men efter det ? ;)
Kanske hittar ngn riktig pudding där borta.. Hahah! Livlig fantasi, men
någonstans måste det ju finnas en iaf?? Och det är inte i Grums!
Lalalalala (A)

Förresten har satt i min hårförlängning nu :) Eller ja, hälften iaf .. Det svarta
är på plats men jag beställde ju mörkare bold än va ja skulle ha.
Så det blit att beställa nytt och sätta i det till veckan lr ngt :)
Tack snälla Jessica iaf!!! (Bild kommer på söndag)

Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Kommer tillbaka hit på söndag :D Med massssssa
roliga händelser vill ja lova!

Tåget går 10,26 och nu blir det natti !!!!!

pussssssssss/sofie


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!