ny dag nya möjligheter

2011-09-13 / 11:23:12



Godmorgon!!
Eller ja, jag har varit vaken en stund, men antar att många sover fortfarande :/
Har haft fullt upp på jobbet ändå sen kl. 8,00. Och äntligen nu har jag
fått tagit en liten rast och rört på mig lite :)

Somnade lika fort som jag gick o la mig tidigt tror jag. Konstigt men fruktansvärt
skönt. Vaknade av ett inte så allt kul sms dock, men du är stark vännen

Har väntat på att tösa ska komma in o dricka choklad, men den grisen
sover väll än så som hon ränner halva nätterna..

De sägs att de ska bli världens blåsväder idag, inte okej!
Men iofs är det mysigt om man bara vill ligga inne o mysa :) men dock....
så ska ja tvätta ikv, miiiindre kul!!!

Jobba på fram till lunch nu, WoopWoop!

 

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!