ny dag ...

2011-09-08 / 09:24:09



Dålig uppdatering igår? Jo de kan bero på att jag somnade direkt jag kom
hem, vaknade till en timme sen la mig o sov igen.
Mår så kasst, och nu har vi grejjat i nya köket på jobbet o ja e
helt snurr. Jag vill bli friiiisk!!!

Jag ska verkligen försöka ta det lugnt denna helgen så jag får
vila ut på morgonen, palla va såhär trött/seg o konstig hela tiden.

Har ingen ork till ngt, stänger in mig själv, ingen vet vad felet är
och jag orkar inte, blääää !!!!

Ne, försöka få huvvet på plats o fortsätta jobba!



Du tror du kan få mig att skratta bara för att jag ler, men har du någonsin tänkt på insidan?!
Den dras bara längre och längre ner!





/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!