Ny vecka, nya möjligheter

2011-09-19 / 08:46:20



Nyss haft morgonmöte på jobbet. Mina ögon står i kors.
Tröttast i kommun är jag idag!
Minns inte riktigt, men tror inte ja sov så mycket inatt. Fy!!
Bara att bita ihop tills klockan är fem!

På tal om ngt annat så hatar jag detta vädret. Visst att det är höst,
men det räcker väll med att det kan blåsa ute och löven rammla ner
från träden. Det räcker gott och väl tycker jag. Inget tråkigt spöregn!!!

Nu ska jag ta varm choklad och börja jobba ta tag i lite arbete :)

 

/perssonsofie
Kommentarer!
Hmm säger:

Tröttast i vilken komun ?? haha

Kommenterat - 2011-09-19 / 09:11:29
Sofie säger:

I alla kommuner!

Kommenterat - 2011-09-19 / 09:17:04
URL - http://perssonsofie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!