nya dagar

2011-09-26 / 08:55:59



Skrev ett långt inlägg här igår, men så råkade jag klicka på ngt så
allt försvann :/ Så blev sur o stängde av datorn ist :P

Helgen har varit kanon bra :) Snacka om ALL IN, bokstavligt talat.

På lördagen blev det kräftskiva hos pappa med grannarna, sen fick det bli att
åka in till stan till Johanna innan vi drog vidare till Tempel.

Jämnfört med Johanna så va ja rätt nykter där inne, det va i slutet och när vi kom
ut som karaten kom :P Medans tösa då började bli lite mer normal :P

Efter vi gick ut från Tempel stannade vi på Torget en stund o prata med lite folk,
fick skön utskällning av ingen anledning alls!? Töligt mupp du är M !!! :P
Sen blev det att ta taxi till Norrstrand o kan lova att de tog nog inte mer än 1 sek
så sov vi :)

Vaknade ungefär vid fyra på söndag efter att ha 20 missade samtal och vaknat till typ 10 av de ggr de ringt.
Hasade mig upp ur sängen och tog fem bussen hem.
Tror jag i stort sett satt i soffan hela kvällen. Usch va jag ångrade att ja körde
två dagars :P Menmen ^^, Fick lite ångest sällskap också :)


Idag kan jag lova att ja ska inte göra någonting mer än att städa lägenheten när jag
kommer hem.
Vila i stora lass kommer det att bli :) Riktigt skönt!!!


Häva i mig redbull o jobba nu :)

 

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!