ointresaant info?!

2011-09-15 / 11:02:33

VEM

Vem är i rummet med dig? Mina jobbar-kollegor
Vem fick du senaste sms av? Kappahl
Vem tänker du på nu? Dom som känner mig vet...
Vem pratade du senast i telefon med? Peter
Vems hus var du senast i? Mammas
Vem önskar du var med dig nu? ...
Vem är din favoritsläkting? Ehm, mamma, sandra o emil ♥

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Ingen aning faktiskt
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den av min chef
Var åkte du senast bil? Till affären o köpte dricka

VAD

Vad åt du senast? Smörgås
Vad drack du senast? Energidryck
Vad är det för färg på dina byxor? Jeans-blå
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor?! :P
Vad har du på fötterna? Skor
Vad är din favorit färg? Rosa o svart
Vilken film såg du senast? Tillbaka till framtiden II
Vad hör du just nu? Han bakom mig som pratar i telefon

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Mjaa
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Ne
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Mjaa
Målat om ditt rum? Nepp, hatar o greja med sånt
Dansat framför en spegel? Har ja säkert :P
Fått hicka? Om jag har??!
Dumpat någon? Aah
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Aah
Smugit ur ditt hus? Har jag nog gjort :P
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Aah
Älskar eller saknar någon nu? Inte älskar, men saknar ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!