otippat

2011-09-23 / 15:14:18



Då fick man reda på att man skulle åka buss hem också idag då.
Wiie, va kul när det är fredag o allt. Kommer iofs bara hem 10 minuter senare
än va ja skulle göra om ja åkte bil men ändå :) De känns bättre ;)
Men en sak är bra, o de är att ja måste köpa nytt smink, och eftersom jag
har lite tid över när jag kommer in till stan så kan ja ju gå o fixa det!
Toppen!

Sötnöt Malin ringde nyss o fråga va ja hade för planer idag,
jag vet att ja lovade mig själv en lugn fredag, men man kan väll ångra sig va?! (A)
Får bli lite vin o cider ändå.
Fast det kommer bli myyycket lugnare än va det blir imorgon ;)

1 tim o 45 min kvar på dagen! dryyyyyyygt ...!

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!