poliskontroll och namnsdag

2011-09-29 / 08:58:40



Efter några om o men e jag på jobbet igen ;)
När jag väl kom till Vålberg så tyckte pappa att ja skulle köra till
jobbet idag eftersom han hade kalasat lite igår.
Så brummade iväg till stan. Och på sörmon börjde en lastbil blinka o ha sig så
i parkeringsfickan stog de ungeför 5 polisbilar och gjode massa kontroller.
Jag klarade det galant :D Min första poliskontroll.
Inte alls lika läskigt som ja trodde det skulle vara ;P hah!

Men när vi var klara där så kommer vi förbi milko o dedär så såg vi jordens
längsta kö, snabb som ja va så hann vi åka upp vid max så vi kunde ta innevägen
till jobbet.
Ibland är jag duktig, visst? ;)

Ska försöka haffa tag i chefen sen när han dyker in och prata lite.
Så jag får de gjort någongång :D




Vet ni vem som har namnsdag idag då?? :D
Jo, JAAAAG :D
Grattis på mej!!


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!