Söndag

2011-09-18 / 17:52:28



Då va man nyvaken, klockan är 17,46 ;o Hur illa är inte det?!
Men sjukt skönt att sova iaf :) Och det är ju ändå söndag?!

Jag drömde en sån sjuk dröm inatt, och vart är killen i drömmen ???
Kom hiiit ! Aldrig sett han förrut, så kanske va min drömkille ;)
Tränad, lång, tatueringar, attityd, självförtroende o bara mums..
Han ska jag hitta :D

Gårdagen fick bli bara massa mys i soffan, härligt! Skulle ha fått sällskap en sväng,
men blev bara massa knas, men sjukt skönt att bara va för sig själv en lördag :)

Idag blir det inte många knop heller, soffan är min bästa vänn :)
Blir bara massa massa myys ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!