strax hemgång

2011-09-15 / 16:36:02



Trettio minuter kvar tills jag får åka hemmåt!
Wiiiie!

Undra va man ska hitta på idag då?! Ska iaf ner till mamma så hon
får kika på min hals, har fått en knöl på sidan av halsen som gör
skitont. Blir så nojig över sånt så finns inte ord för det. Men
förhoppningsvis är det ngt som bara dykt upp efter jag varit sjuk lr ngt :)

Måååste ta tag i o städa lägenheten också, men det är lättare sagt än gjort.
Och ut o springa/powerwalka måste ja göra också, men vart finns orken då?
Kommer sluta som en liten knubbis :D
Men va gör det om 100 år?!

Sliten till max är jag för den delen också. Känns som jag sovit 1 timme inatt
fastän ja tror ja att ja sov nästan hela natten. Kanske inte nämn det innan
men jag är sån som vaknar typ 50 ggr på en natt och snurrar runt.
Sjukt störande.
Haha, ja somnade tillochmed på lunchen förrut :D häärligt!

Nu ska ja sitta o sukta efter att sätta mig i bilen o åka hem i 25 minuter till.

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!