tick, tack....tick, tack...

2011-09-28 / 15:43:32



Finns ungefär sådär nada o göra på jobbet nu.
Har varit huur lugnt som helst, och timmarna går bara drygare o drygare.
Men tror ja ska smita typ 10 min i förväg, ska köra pappas bil till
Vålberg sen med bussen. Så de blir tight med tid.
Orka vänta i Vålberg o komma hem sju, neiiii !!

Försöker pigga upp mig själv med redbull också, men funkar inte ngnstans.
Förstår inte folk som blir pigga av det?!
Smakar bara som dricka med sötningsmedel i.
Jag ska iofs inte säga ngt, ja går ju på den där saken hela tiden om att ja ska bli pigg :P
Min hjärna tror ja inte fattar att ja inte blir pigg, köper ju dem ändå , hehe ^^, knäpp!

Ska nog rensa lite papper oså så får ja ngnting gjort.
1 tim 20 min kvar tills jag slutar!



Så söt när jag jobbar ;) nooot !

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!