tisdag o sjuk

2011-09-27 / 09:01:09



Bläää va jag hatar dethär, ont i halsen som en gnu och hostar
jag så svider det i bröstet.
Förkyld o ont i magen plus kramper i bröstet.
Ska jag någonsin bli som en normal människa?!

Vet att ja klagar väldigt mycket, men jag tvingar er inte att läsa bloggen :)
Men det är kul att så många gör det :D

Påtal om ngt annat, shiiit vilken sjuk dröm ja hade inatt ;O
Fattar inte vart man får allt ifrån. Läskigt är det iaf.
Har börjat drömma jätte mycket på sistonde. Undra varför ?! Minns inte ens
en enda natt jag inte drömt ngt på lääänge!

Ahja, fortsätta jobba kanske vore ngt ;)

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!