torsdaaag

2011-09-22 / 08:58:22



Snacka om att va trött igår iaf :P
Kom hem vid sex, la mig i soffan o kolla på tv, somnade och vaknade kl. elva :O
Så jag skojja ju inte igår om att ja va zombie ;)

Så nu är jag utvilad och 'pigg'.

Vi har även idag ngn special dag på jobbet när massa människor kommer o kollar
på den där stooora maskinen. Lite kuligt när det är annat än bara vanligt arbete
så tiden går lite fortare :)
Det är ju faktiskt helg imorn :D wiiiie!
Fast ska nog ta det rätt lugnt imorgon eftersom jag och Johanna ska köra karatefylla
på lördag igen ;)

Nu ska jag gå o plocka lite så det blir fiiint här inne :)

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!