utgång på utgång

2011-09-24 / 14:41:38



Nyvaken och sjuuukt seg.
Det blev väldigt mycket mer dricka än jag hade tänkt mig igår.
Trist o säga det, men minns typ ingenting från när vi hade kommit till karlstad
tills vi va i Grums.

Kvällen började med att Malin kom hit och vi gjorde oss iordning.
Planerade vad vi skulle göra och började dricka lite.
Sötnöt Johanna kom och hämtade oss sen åkte vi till Segerstad en sväng.
Krisse hade fyllt år och hade lite party :) Sjuukt fint hus va det iaf, fast det låg
mitt inne i skogen :P

Efter vi hade varit där så åkte vi in till stan. Träffade lite folk o stog o prata och
sen fick det blev Score för våran del.
Sjuuukt kul minns ja att det var iaf :)

Tog nattbussen hem vid två sen va de bara att gå hemåt :)
Somnade inte förän vid ca fem pga en anledning ;p

Sjuuuk och gaaaalen kväll, tack Malin för det ♥



Idag blir det också utgång. Men först kräftskiva hos pappa med alla grannar.
Känner på mig att det kommer bli karatefylla !!!!
Fast idag äre tösa som blir med ut, ses i dimman!!!



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!