tisdag

2011-09-06 / 09:13:16


Sitter på jobbet nu, håller på o krånglar massor, men förhoppningsvis löser det väll dig :)
Jag är så ..... trött, jag måste verkligen lära mig att ta det lugnare på helgerna så
jag kan få vila ut eftersom jag inte kan sova tidigt på vardagarna pga sömnproblem, om
ja inte vill gå o lägga mig direkt när ja kommer hem från jobbet då, för då e ja zombie!
Men vore ju sådär lite trist.

Va till läkaren igår o prata lite, men som vanligt säger han bara "ah, mh, ah, mh". Jätte kul!
Skulle öka mina mediciner o hoppas på att det hjälper mig lite.
Och om det fortsätter såhär fick ja en tråkig nyhet :/ Menmen, hjälper
det mig så är jag nöjd. Orkar inte må kasst!

Usch vilket dåligt humör ja va på igår.. Jag hoppas verkligen ingen kommer o
förstör denna dagen också. Då får ja vansinnesutbrott!
Så läs det noga, så har jag förvarnat er :)

Kommer ett inlägg på vad som skedde i Sthlm när jag orkar också :) Kommer bli
så mycket att skriva så tar det när jag e lite piggare!





Mitt nya skal på Iphonen också, snyggt, visst ;) Blingbling!
/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!