zombiiie

2011-09-21 / 09:41:17



Nyss kommit till jobbet, blev lite sent idag :/ menmen, här är jag nu iaf!
Är verkligen som en zombie idag, ser i kors o ser nog helt förjävlig ut också
för den delen.
Inte så jätte kul när det är massa folk som kommer hit och kollar
på våra maskiner.
Får springa mig pigg några varv här inne så kanske jag vaknar till liv :P

Igår fick det bli hemma mys bara. Tog det så lugnt det bara gick.
Kom hem rätt så sent eftersom ja va tvungen att åka buss hem, och missade
två stycken så va hemma sju :/ seeeegt!
Måååste hitta en bil nu!!!

Nee, här ska jag inte sitta o ruttna, gå runt o mingla lite kanske :D

/perssonsofie
Kommentarer!
emma säger:

sv: hih kej :D jo de ä bara bra med mig

Kommenterat - 2011-09-21 / 11:34:03
URL - http://emmababy.se
nRo säger:

du kanske skulle gå upp lite tidigare å ta en promenad på morgen så kanske du skulle slippa va Zombie Sofie

Kommenterat - 2011-09-21 / 12:12:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!